madkullensislandshastar

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av paula Johnsson - 24 januari 2010 19:16

De här e inte bra!!! Kanske också ett sätt från kroppen att berätta att nu får vi ta en paus!! Va hos en kiropraktor i fredags och han såg tydligt att felet va illa!! Mer än va någonsin läkaren sett. Jag var där för en om gång och skall åter på Måndag, så får vi väl hoppas på att hjälpen är nära, för det här var som jag sa, det värsta jag vart med om! Nog för att jag alltid har värk i min kropp p.g.a min sjukdom, men inte så här!!! Det blir verkligen både fysiskt och psykiskt.

I Lördags så hjälpte goa Johanna mig med en tur då jag inte kan vara varkeen här eller där....Tack Johanna!!!


    


Christina....


  


O Tina som jag är övertygad om att ha fått en ny favorit?! (OM att inte dömma av hennes leènde?) Vindur. Mycket pigg och lättöltad! 


  


Här har vi Ingrid på Blesi, med Raudur som lös häst, då den ryttarinnan blev plötsligt magsjuk, så hon fick hamtas av min Henrik....

    


Alexandra på Ràk.



  


Eva= Kjartan, han står ju kvar ett tag...och Evas favvo.....Och vänninelösa tjejen på Gjafar, den magsjuke hade lagt dig och vilat...


  


Maria på Stigandi.... Ingvor har jag tydligen helt missat på kort, ber om ursäkt för detta!!!


  


På kvällen var det ju high live med tjejer på 11, Jossan har ju fyllt år! Ludvig/Ludviga fick va med tack vare att tjejerna hjälpt till att klä ut han till tjej, så han platsa på tjej träffen?!


Tur att ryggen håller för pizzabak, övervakande och hålligång!

Barnen har vart jätteduktiga och hjälpt mig både inne och ute, och så Henrik forståss!


  


Sen var det ju film och chips!!


  


Och födelsedagsbarnet!! 


  


Idag har Henrik hämtat nya hästen Wilma. Välkommen!!Ha de gott/MadkullaPaula  



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards