madkullensislandshastar

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av paula Johnsson - 21 januari 2010 14:57

Denna lilla krabaten kommer flytta hem till oss i början av februari.

Honär ungefär lika stor som en penna   


Hur söt som helst. Så här på gården kommer ju typ liten och stor fara runt. Hilda och My.


  


Och min rygg är tyvärr inte mycket bättre, herregud en hel vecka nu  imon, ni förstår ju va myrar jag har i byxorna nu, jag som faktiskt alltid är i gång, typ ligga på sofflocket, nej det är inte min melodi.

Va hos läkarn... ja, detta kan ta två-tre veckor.

Va?! TVÅ-TRE veckor! Du skämtar, jag skall rida kurs till hegen, rider in en häst, skall få hem en hund och om allt går enligt planerna plocka hem en häst från Linköping på Söndag, nej det går inte.  


Nej, men du får inte göra nåt som gör ont!

Herregud det gör ju ont bara jag skall gå på toaletten!!

Ja, hur skall detta gå?! Grrrr!

Jag skall faktiskt rida kurs på Fredag,

J, vi får väl se om jag kommer upp. Magni väntar på mig, dags för att förberedas inför tävlingssesongen/MadkullaPaula


  


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards