madkullensislandshastar

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av paula Johnsson - 18 januari 2010 19:06

Äntligen!!Under alla år har jag velat få till någon slags broschyr om Madkullens islandshästar, där det skall stå vad vi erbjuder var vi finns osv., det är så många som frågat och tänk vilken bra reklam.

Men det har utav förståliga skäl aldrig blivit utav. NU har Malin ifrån min ridkola, underbara mamma Annicka gjort detta möjligt för oss. Tusen ggr Tack Tack Tack!!!

Den blev verkligen jättefin!!!


  


Så skoj att kunna dela ut denna sen!!

En del av mina kunder är ju med på bild osv. så jag hoppas ingen misstycker, men det är fina bilder.

Ja, sen är det här väl familjen sjuk känns det som. Jag har ju lyckats kravla mig upp i dag, men det är väl inte mer. In som en pensio på sjukan för att kolla stora sonens tumme. Risk för brytning av båtbenet.

Men det var lugnt inget brutet. Dagen innan julafton, ja, då bryter Filip nyckelbenet.  

Henrik har legat med magont.

Josfine också stukat tummen

 Ja kära nån, det är nåt med oss i juletider. Mitt ryggonta kommer alltid då!!

Jag har inte tid att vara sjuk nu, mycket skall göras!!

Ja, ja, det är ju inget bestående, men det är hemskt jobbigt när det innfinner sig. Tur jag har min stjärna på himmelen Henrik!!! Han hjälper mig med allt, ja, inte ridningen då men allt annat. Jag älskar dig min prins!!!/MadkullaPaula


  

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards