madkullensislandshastar

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av paula Johnsson - 27 maj 2009 13:44

Ja, nu tror la ni att jag gått och svimmat efter öppet hus, men o nej o nej, jag har haft datorhaveri i två dygn. Så nu har jag ruskat om dom allihop inne på telia.

Va e problemet??!!!

Nej, efter tolv samtal väntetider på ja, jag vet inte vad? OLika distanser hit och dit, fick jag äntlige en vänlig själ på trån och hock smock så har han ordnat detta! Ja, i bland får man ryta i !


I Måndags var vi, jag Henrik och LIsette i väg i LInköping, Lisette skulle titta på en häst.

Wilma hette hon, tänkt att bli en eventuell foder häst till Lisette på Madkullen, men en så länge har vi ju bara tittat på en... fler kan bestå.






Nr vi ändå var i krokarna hälsade vi ju givetvis på lille hingstfölis efter Hrekkur.

Han kom och mötte oss den lille spjuvern...



Hej fölis....



Han har en udda svart fläck på benet?!



Han var jättesöt i allafall.



Hälsar på Henrik och LIsette, mycket framåt liten kille.




Och Sina mådde så bra så...



Nu skall vi ut på stor tur med kunder och hästar, hoppas vi inte blåser bort.

Håll i hatten gott folk/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards