madkullensislandshastar

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av paula Johnsson - 18 maj 2009 14:19

I helgen har det ju varit massor av turer klart och i strålande solsken!

Här är några bilder från i går. hade ju så omsorgsfullt packat med kameran på turen för att ta under fikat. nej då glömmer jag ta korten!!

Henrik såg den när vi skulle gå och knäppte några.





I dag har fritslaskolan varit här med 19 st ridglada tjejer och fyra personal varav två av dem också valde att rida i dag.

Vi hadeen mycket trevlig dag till sammans och jag önskar er alla varmt välkomna tillbaka!


Här står jag och håller lite information...



Hästarna är pigga och glada och tycker det är skönt och rulla sig efter turerna... Kjartan...



Birningur...



Och Greta hon njöt i fulla drag av att bli bortad och ompysslad hemma på gården.



Fyra glada tjejer!!



Lite pyssel med hästarna....







Och fröknarna förbereder korvgrillning....





Mitt i korvgrillningen kom jag och gav lite information om svaren från poängpromenaden, som självklart handlade om.... Islandshästar!



Här rättas det för fullt!



Många pratade om att återkomma och som sakt ni är varmt välkomna för fler galopper och töltsträckor.

Tack för i dag Fritslaskolan/Madkullapaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards