madkullensislandshastar

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av paula Johnsson - 19 januari 2009 09:22

I går Söndag hade vi ett glatt gäng ihopplockat från lite olika håll av Sveriges alla hörn.

Ett gäng som brukar hitta på lite skoj tillsammans och nu var det ju klart dags att känna på islandshästens allsidighet och trevliga sätt att färdas genom Berghems vackra skogar. Här är alla hemkomna igen, med ett stort leènde på läpparna och förhoppningsvis minnen att prata om länge och väl.



Det hade nästan hunnit börja skymma lite nr vi kom åter men vädret var lagom och tack vare mycket skog relativt lä.



Jag tror säkert hanna och Johan fick lite mersmak och jag hoppas jag ser er här igen.



Och jag tror nog Marie och Mats skulle kunna tänka sig lite fler galopper, så hoppas på återseènde.



Och Jan ja, du är väl född till att sitta i sadeln, kära nån  möte med soptunner och kast åt sidan, tur du hade balansen, bra jobbat!


Och Johan ser lite trött ut, men det är klart så som han fick driva Drifa "ler"

men sen blev det allt fart på henne, och Johan han sken....



Cecilia var med och hjälpte till alltid bra och va två ledare så alla får den hjälp man behöver, man har nån där bak som samlar upp, och vi hjälps åt vid överångar vid vägar, ja, bra med måga ögon, tack cecilia för hjälpen.

Och Annelie, jag hoppas det känns ok med dina knän i dag.

jag önskar hela gruppen varmt välkomna tillbaka och som sakt hoppas ni fått mersmak, Mvh./MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards