madkullensislandshastar

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av paula Johnsson - 4 januari 2009 11:43

Nu var det dags för Hrekkur att träffa lite kamrater, släppte in Stigandi och A´si till honom, båda med rätt mycket pondus och fulla i bus....

Kunde Hrekkur behöva...


hej kompis....



Vill du busa med mig....



Oj, det tar på krafterna... paus.....



Nu kör vi igen.... Och här kommer mera kompis... A`si...



Krumbuktar sig som värsta hingsten... ja, dom var granna i hop .



sen var det mera bus.....



Här kommer de coola grabbarna.....





Värsta bråket över en hög med bajs...  Hmmm...









Övernattninggänget kom mitt i akten här, och undrade det är väl inte såna hästar vi skall rida på?

Nej då vi har lugnare, försäkrade jag.

jag tror gänget var näjda med lägret och faktum är att jag knäppte ju lite kort då ni satt i badtunnan, men fråga mig inte var de blev av.

Ja, så nu har ni ju ytterligare en andledning att komma igen.

Och det försäkrades ju i gästboken, att detta var inte sista gången. Jag önskar er så varmt välkomna tillbaka och som sakt jag måste ju få er på bild, det enda som fastnade var brasan vi fixat till er i stugan efter ridturen med frusna tår....



Välkomna tillbaka, och Gledilegt n`ytt år!!!!

Islänska och gott nytt år naturligtvis..Kram Paula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards