madkullensislandshastar

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av paula Johnsson - 14 januari 2009 08:13

Ja, här är det ju mycket som ni vet, och ärligt talat har jag inte hunnit blogga, fast jag har suttit vid datorn må ni tro...

Näst intill hela dagen i går, satt jag med hemsidan som är helt uråldrig, tider från ht 2008, gamla veckor ridläger, gamla sålda hästar, inga nya, avelsidan helt fel osv. osv.

Men oj, vad jag slet mitt hår, att inte jag fick mig ett frispel alltså!!!!

Här satt jag, ljuger alltså inte, säkert 1,5 timmar och skrev nytt om våra hästar osv osv, (jag är inte jätthaj på datorer) trycker på en knapp och allt!!! Försvinner!!!

GRRRRR!!!! Snacka om frippelspel!!!

Jag var tvungen och gå därifrån för att inte kasta ut hela datorn genom rutan, ja, lite överdrift kanske , men nästan.... ÅHHH Va arg jag va!!

har ordnat lite, men skall ringa dem nu här på morgonen, dem som har hand om min sida, och säga HJÄÄÄLP!!! Och se om de kan hjälpa mig?!


Ja, ja och som ni vet så är det ju mycket annat på gång, så hemsidan är ju bara en parantes i sammanhanget.

Jättesnälla lars kommer hit med bättre maskiner i Lördags, och fortsättning med ovalen vankas, o, ja, den börjar ta fart.



Sen har man ju faktiskt ett arbete att sköta också, och i Söndags så stundade euntastiska (Stavas?) kunder för tur på hästryggen.

En lyckad tur trots lite ensidenter, med fika, ok väder, och trevliga gäster.

Välkomna tillbaka flickor och pojkar.



Ja, och så är det ju lite fler födelsedagar, ni vet med så många ungar vi har åstakommit så är det ju typ en i veckan.

men jag måste ju säga att det är himla bra planering med en i December och en i Januari, hmmm, eller?!

Nu var det dags för lillafröken att bli 10, oj va fort det går, det är väl nu man börjar bli "typ" jämngamla?!

Här sjöngs det "ja må hon leva" för en liten  lite yrvaken "10-öring" kl. 06.00



Och senare på dagen, Henrik jobbar på.....



 Och dagen Tisdag avslutas ju givet med lite kalas, och tårta både på längden och tvären...



Och idag är det mera arbete med grus, förhoppningsvis skall även rundkorall göras i ordning, och sen är det ju det där med hemsidan, ja, vi får se hur långt jag hinner...

Träning av häst nr. 1,2,3, 4, 5 och 18 skulle stått för dörren denna vecka men är uppflyttat nu p.ga alla omständigheter, så Måndag är förhoppningsvis dagen D.

Ha nu en bra Onsdag och ta vara  på dagen för det skall jag, den kommer ju aldrig åter, Kram Kram Paula


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards