madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

Fotografering.

Av paula Johnsson - 23 juli 2009 17:57

Ja, här rullar det på, det är fullt med turer faastän det är lite tysst med bloggen , men både jag och papparazzifotografen är ju med så det är ingen vidare fotograf hemma just nu. Barnen är utspridda på lite ställen och omväxlas med hemgång för lite sommarutflykter.

Kjell och Stina har bekantat sig med varann och blivit bästisar, här delar de för övrigt på ett äpple.



Och Hilda som älskar kaniner, får ju knappt en lugn stund, hon har väl gått ner 10 kilo och äter inte knappt dricker, är bara upptagen av Kjell!!!


Så det är typ Stina, jätteintreserad av Hilda, Hilda totalt ointreserad av Stina och Kjell totalt ointreserad av Hilda men typ kär i Stina ... Hmmm.


ja, Hilda sover gott om natten i allafall...



I går hade jag och Henrik en liten tripp innan turerna satte i gång och passade på att ta lite kort..





Och ja, Stigandi har fått syn på getterna!!!!

Nu ger han nog snudd på det upp!!!!



Ha en bra Torsdagskväll gott folk! Tjingeling/Madkullapaula


 
 
Ingen bild

Karin

23 juli 2009 22:23

VIlken härlig bild på dig och Stigandi mitt i havreåkern!! Vill också passa på att tacka Sandra och Alexandra för en jättehärlig tur i lördags (18/7). Hade Katla på hemvägen efter fikat och hon är ju för go´ den hästen... Kram! Karin J

 
E

E

24 juli 2009 02:00

Fina bilder på dig o Stígandi ^^
Kramar Ester.

http://hest.bloggagratis.se

 
Elvira

Elvira

24 juli 2009 15:11

Fina bilder :D

http://

 
Ingen bild

Louise

24 juli 2009 17:00

Vilka fina kort!!

 
Ingen bild

Madkullapaula

24 juli 2009 20:50

Tack, va roligt med lite kommentarer, Kram Paula

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards