madkullensislandshastar

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av paula Johnsson - 6 juli 2009 20:58

I dag gästade oss 10 förväntansfulla tjejer för en veckas läger på Madkullen!

De var alla erfarna ryttare och en hel del av dem går på min ridskola och många har varit på läger i flera år hos oss...

Så jag körde ut hårt från början....

-Nej, va säger vi om att låta Greta gå med lös för en liten premiärtur?!

-Jaaaa! De gör vi!

Greta överlycklig.... men hon bocksprångar ju så hela tiden, men till slut började hon höra på mitt tonläge när jag var go eller arg!!

Ja, Herregud, mycket skall man ju va med om här på Madkullen. En bilist höll fullständigt på att åka ner i diket vid blotta åsynen!!!



Ja, hon är för söt Greta, hängde med, mestadels framme vid mig, i tölt och FULL fart i galopp!!


Sen var det ju mat, och därefter lite vila och sen på`t igen!


Denna tur kallade jag äventyrsritten.!

Tog en tur och kolla av jag inte ridit på görlänge och går ju naturligtvis vilse, men det härliga med alla hästtokiga glada ungdomar är ju att de är så possetiva!!!

Det gör inget Paula!! Det här är bara roligt!!

Jo, jo, vi kom hem till slut och allt var frid och fröjd och i morgon fortsätter äventyren.

Tack flickor för en underbar start på veckan!

Här har vi Malin, Josefine och Jessicka, Malin och Josefine ser måttligt roade ut, men kära föräldrar det är = trötthet! 



Rebecka skiner som en sol!



Och Helena.



Här har vi Maria och Lisa med Mimir.



Och Johanna och Jessicka på Raudur.



Vi får väl se om flickorna får nån sömn i kväll?!

För i morgon fortsätter ju äventyren...../MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards