madkullensislandshastar

Alla inlägg den 21 december 2008

Av paula Johnsson - 21 december 2008 20:09

Ja, helgen har ju tillbringats i ett par målarbyxor och istallet från morgon till kväll....

Men det blir jättebra... men det räckte inte med en helg har vi konstaterat, för närvarande ser sadelkammaren ut typ såhär.

Oj oj oj....

Här har vi delar av den eniminenta panelen, alltså stalltjejerna, Josefine, Sandra och mina barn saknas dock på bilden, här har vi Johanna S, Johanna F och Erika... men tack alla, ni har gjort ett fantastiskt jobb...


Här följer lite bilder på stallet somej är klart men börjar ta fart....






 Och foderkammaren har öppnats upp och blitt selkammare, och så har vi släppt in lite mer ljus istallet...



 Ja, en del har hänt, och så har jag serverat glögg pepparkakor, grillat korv gjort hamburgare, fixat fisksoppa  m.m så jag hoppas inte tjejerna har behövt jobba på tom mage i allafall, och i morse var det iväg på ridtur.

och lite pepparkaksbak hanns ju med in imellan, det var första och sista året jag försökte mig på ett pepparkakshus kan jag säga...

Morr, brände halvt i hjäl mig på socker lösningen och taket ramla bara av...

*MORR; MORR* Åhhh!

Men barnen var glada.... hej hopp och godnatt, kommer nog drömma drömmar om att måla./Madkullapaula



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards