madkullensislandshastar

Alla inlägg den 16 december 2008

Av paula Johnsson - 16 december 2008 16:26

Jodå jag klarade kursen,är bättre i ryggen, trots många timar i att kallt ridhus och har t.om träningsvärk i dag.

Red kurs för Johan Häggberg Söndag Måndag och oj, va givande det var. Mycket nyttigt!

Som ni ser är jag mycket koncenrerad! Jobbade mycket skänkel och att katla skulle aktivera sig mer i tölten för att komma åt traven som är kass, men vi kom dit ett fler tal tillfällen, katla var helt slut och står nu på vila ett par dagar.

ja, jag var helt genomsvett jag med! Det är roligt när det går i genom!



På kvällen var det självklart lussebullsbak...

  


Och idag har vi varit och hämtat A`si i Linköping. Han hette ju inte Draumur som jag fick till det för ett tag sen, Draumur är ju hans pappa.

A`si skall vara hos oss ett tag på prov och klaffar allt har han säkert kommit för att stanna. A`si är bara 6 år och i början av sin karriär, mycket motor och kan i bland bli svår, skall rida A`si själv till att börja med så får vi se hur det blir, så han får ett förtroende och att jag ser att allt går i genom och på en del plan behöver han förbättras och utvecklas.

Behövs en vänlig men bestämd hand.




Stigandi fick bli kompisen över natten, så A`si får aklimatisera sig ett tag i lugn och ro.



Du ser Hedvig, allt är lugnt och fint här och jag lovar ta go hand om A´si.


Får inkoma med lite mer bilder i morgon om jag hinner, ha en go Tisdagskväll/Madkullapaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards