madkullensislandshastar

Alla inlägg den 1 december 2008

Av paula Johnsson - 1 december 2008 17:38

På Söndag (om allt går enligt planen) skall vi hämta galsi, spännande spännande.

Den andra hästen vi provred när vi var i väg, kommer komma samtidigt Draumur, brunskäcken. En het liten häst med mycket motor och framåtanda, lämpar sig mest för erfarna, och jag kommer rida han en del själv först så han får upp förtroendet för mig och en hel del markträning, sen som sakt hur fölängde man dygnet nu då, för nu har jag sjukt mycket hästar att rida till och få ordning på.

Siktar in mig på vårterminen, att då kankse dom är klara.

Jag skall ju också sats på Galsi nu, då han skall bedömas våren 2010, både exriört och ridegenskapsmässigt, får se vem jag lämnar till. Har mycket och tänka på nu....

Men som sakt vintern är en bra tid för träning, Januari, Februari, Mars, kan redan nu höra fåglarna och drämmer mig bort motvåren, det är ju en underbar tid.

Men nu är det först jul, div födelsedagar och julklappsinköp, renovering m.m m.m Kram Kram Paula

Av paula Johnsson - 1 december 2008 08:36

I dag bestod morgonbestyren av lucköppning så klart!

I ¨år var vi nere i byn och kollade fyrvärkerier och firade första advent.

Nuskall här ut och grejas lite, rätt grått och trist idag.

Till helgen bär det av på kurs i gen, skall rida för Johan Häggberg, skall bli sååå spännande. Hej hopp/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards