madkullensislandshastar

Alla inlägg under januari 2014

Av paula Johnsson - 1 januari 2014 15:36

Ja, allså, är ni inte bombaderade redan så jobbar jag på de lite till...bilder på mig och min vän!

Är så glad för våra framgångar under senare delen av 2013 och över mitt beslut att satsa på Lysingur, så jo, ni får nog stå ut ett tag till...

Vi siktar på ett bra 2014 för oss och är taggade för träningar och tävlingar och bara ett helt fantastiskt år tillsammans!

Gårdagens träningspass..

       


Och dagens..

Nyttigt att umgås med sina hästar utan ryttare i bland, stärka banden,kolla av ledarskapet, se så hästen rör sig utan spänningar eller stelhet och bara ha kul tillsammans..

                 

Tänk sista kursen med Eyjòlfur Isolfsson, han var faktiskt lite imponerad över vårt samspel!

SÅ glad jag blev!


Han har verkligen järnkoll Lysingur på var jag är och vad jag vill!

   

Ja, mycket roligt när ens jobb ger reslutat!

     

Och vi har jobbat mycket på att sen kunna ta det lugnt igen, han överreagerar lite i bland ni vet..


Men vi är en bit på väg..

     

Och jadå, han kan koppla av när jag ber han...även om viss misstänksamhet innfinner sig i bland..

 

Och visst ibland tycker han bara Blää!!

 

Men mestadels är vi ett samspelt par, känns sååå roligt!

Välkommen 2014 tillsammans med er, min familj och mina djur!

Och tänk att det skulle behöva bli 2014 innan jag upptäckte att hela vårt område var fullt av fina promenad vägar och inte BARA ridvägar!

 

Och täckestanterna, dom har det så bra så..alla har klarat nyår, med bravur, viss orohet var det i gårkväll, men vi bor ju bara för himla bra om man tänker på raketer, eller icke raketer då!


Visst vi såg några, men vi hade stallat in djuren och alla var trygga och lugna i hemmets lugna vrå!

Så nu myser vi in oss i 2014 och drömmer om tävlingsframgångar!

   

Gott nytt år alla/MadkullaPaula

 



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards