madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

Ja, ni vet väl lite hur det är nu...

Av paula Johnsson - 25 januari 2014 06:07

Tihi...jo, och att det händer mycket här över en natt...jo,de vet ni ju, och  sån är jag, ha, ha...

Vi lever bara en gång och här lever vi rejält...det vet ni väl nu..

Jo, men för att göra en lång historia kort så har denna killen hamnat hos oss..

 

Hreimur frà Skipaskaga

Efter elithingsten- Orri frà Pufù

Undan -Kvika frà Akranesi

Blup på 116

Valack idag men vart hingst länge.


En god vän till mig har ägt han innan och ja, som sakt, för att göra en lång historia kort, så är han här nu..

Vi välkomnar dig Hreimur till Madkullen!


Tanken är väl att jag skall träna och lägga lite tid på Hreimur och sen får vi se...förhoppningen är väl att även vi kan inta tävlingsbanan nån gång, men som sakt, nu återstår en lång och go tid att lära känna varandra först,så ser i sen vad för framtid som står för dörren för oss.

 

Och tro inte att denna killen nedan glöms av.. o nej o nej...

Det ena behöver inte utesluta det andra..

 

Ingen annan heller glöms bort för den delen..

Jag säger som jag säger till barnen i bland...mitt hjärta är stort, jag har många rum i det..och plats för kärlek till många, både människor och djur!

 

Nu har vi lite nya utmaningar i allfall och det skall bli väldigt roligt att se vad framtiden har att ge oss tillsammans!

Kram på er/MadkullaPaula




 
 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

29 januari 2014 17:28

sv: Tack så jättemycket!Vad kul att du kikade tillbaka in på min blogg. Men vilken snygging som har hamnat hos er.

Jag har inte ridit på flera år. Vad kostar en "ridlektion" för dig?:)
mvh Patricia

http://sessie.se

paula Johnsson

30 januari 2014 06:22

En privatlektion om man lånar häst här kostar 350 kr,sen finns det ju ridturer som går att lägga som lite lektion med där jag gärna hjälper till och instruerar.
Kika gärna på min hemsida för information om priser, www.madkullensislandshastar.com
Varmt välkommen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards