madkullensislandshastar

Alla inlägg den 14 september 2010

Av paula Johnsson - 14 september 2010 21:36

Då vardet dags för personalens årliga hösliga lilla tur, nr två i ordningen denna höst.

Lika kul att ha er här varje gång.

Och vädret var verkligen kalas igår, en underbar kväll, med strålande sol.

Här kommer Katla med sin ryttarinna, jag red Wilma, men Henrik ville väl inte ha mig på kort idag...  


  

Prydi.


  

Solfaxi och Gjafar.


  

Blesi

  

Raudur.


  


Krummi.


  

Elinor va med och hjälpte mig på Stigandi.


 

Välkomna tillbaka, alla var jätteduktiga och hästarna tog hand om sina ryttare på bästa sätt. 


Idag har det varit uteturer med ridskolan och faktum är att med tanke på vädret stora delar av dagen i dag var jag helt inställd på ösregn.

Men de två förtsa ridturena ar helt hyfsade, jag red Vindur som skötte sig utmärkt och de övriga var nöjda och glada.

Den senaste turen, jo, då började det förstås och då tog det i alldeles väldigt, jo, man känner ju att hösten nalkas med stormsteg.

Måtte det bli en fin sådan dock, med sprakande färger och mycket sol!

Kram/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards