madkullensislandshastar

Alla inlägg den 3 september 2010

Av paula Johnsson - 3 september 2010 09:51

Keep on walking, keep on walking! Na, na, na na!!

Jag går.. gott folk!

I går körde jag t.om bil!

Kändes som att komma ut ur en cell (eller vad man kan föreställa sig att det känns som)

Såg allt med helt nya ögon, Åååå va fint vi bor! Va fina hästar!

va trevligt.... Ja, ni vet?!

Tänk att man skall va så sjuk innan man lär sig att värdesätta allt, nej jag är inte så himla dålig på det faktiskt.

Men vad man kan tänka sig in väl i andras situationer när man vart där själv!

Asså det är ju så jag velat åka rullstol vissa dagar, trodde aldrig jag skulle bli "normal"

Bara de gångerna man vart i affärn, med kryckor och långsam som en snigel och nån kommer upp bakom, va stressad man känner sig,  nästan som man vill be om ursäkt!

Man förstår hur gamla och sjuka känner sig i denna sressade tillvaron.

Jag var hos läkarn igår igen och vi skall börja med sjukgymnastik och 50% sjukskrivning. Va? 50%sjukskrivning, med eget företag. Japp, det blir säkert bra!


Jag tar det lite lugnt bara och försöker att inte ta allt på en gång nu, skall gå på täta kontroller hos läkare och naprapat och sjukgymnastik på det så blir det nog bra såsmåningom!


Känns att hösten är på väg nu mina vänner... Jag älskar hösten, tända ljus, njuta av vackra ridturer, njuta av varann,  va inne lite ibland och sen vara med våra, snart hårbollar till vänner.

Pälssättningen är redan i full gång, och vi laddar för ridskolestarten nästa vecka. 

Ha en bra dag mina vänner, på återhörande/MadkullaPaula


  


    



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards