madkullensislandshastar

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av paula Johnsson - 26 mars 2010 19:15

...solen skiner idag!!!

Ja, gud va härligt.

Dagen har bestått i att städa stallet,kratta gården(oj, så mycket som göms i snö)

Planterat lite, ja, jag vet ,jag har alltid för bråttom med blommor, så fryser alltihop, så i dag var fröken Paula lugn och handlade bara några påskliljor.

Men när jag var nere för inhandling... det var som hela byn hade vaknat till liv...

det var ju inte utan att man körde bilen med ett leènde på läpparna själv.

Ja, tänk va lite sol kan göra.

Eftermiddagen fortsatte i att byta lite hagar, Flugar fick träffa Stigandi, Vindur och Hrappur, de tuffa grabbarna vetni?!

Blev lite livat en stund, men nu har de funnit sig väl till rätta och har Fredagsmys med massvis med hö.

Bilder kommer senare från detta möte.

Imon bär det av på kurs, håll tummarna för mig och Magni att allt går bra.

Ha en bra Fredag/MadkullaPaula

Snart nalkas vitsippeturerna gott folk...

  


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards