madkullensislandshastar

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av paula Johnsson - 22 februari 2010 19:00

Nemen, va e detta??!!! Hur mycket snö kan det komma??

Är detta möjligt!!??? Villken natt kan jag säga!!!

Alla hästar kom ut, ja hingstarna står ju inne tack och lov, men ni förstår?! Ut och jaga loss i snö upp till magen utan överdrift, asså de var blodsmak i munnen. Träningsvärken är  inte nådig i dag!!!


Henrik fick komma hem från jobbet mitt i natten för att hjälpa mig, de nya skäckarna är vädigt låga i rang och hade sprungit all världens väg, och snacka om att det inte gick att gå.....Gud vikken natt, hoppas det ej behöver efterlevas?!


Ja, i Lördags var det iallafall  en tur, då var alla hästar hemma...Hmmmm


 

Jag ledde turen med Wilma och det gick så bra så.... 


   


    

        

Lyckad tur och välkomna tillbaka alla!


Och kära nån som sakt va snö här e!!!!


      

Vackert som få, men nu vill vi ha barmark va??


Bella....


  


Amanda och Göran....


  


I mon börjar ridkolan och vi med¨den....

Ja, mycket skall förberedas och grejas....


  


Nu är i allafall vägen plogad + padock hoppas ni har bra däck gott folk!!!

Kram Kram/madkullaPaula


  




Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards