madkullensislandshastar

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av paula Johnsson - 18 februari 2010 22:24

Ja, träningen rullar på här, jag hade en liten tur här igår och ledde med Magni och det gick så bra så.

Därefter var det Ràks tur...

Lite stelt i början, men snön som ännu inte är bortplogad från padocken hjälpte till så traven infann sig riktigt fint tillslut och lillafröken började t.o.m vila i steget och slappnade av. Härligt!

  


Här  har vi "Karin" egentligen en hanne, men Josefine tyckte det va en "Karin" så Karin det är......


  


O livet leker på Madkullen, HIlda har blivir My`s extra mamma och tar uppgiften på fullaste allvar....


   

Hon håller om henne med svansen....


Och även Bella rår om lilla My...


   


Dom e "bästisar"


Och idag hux flux har det hämtats hem två hästar från Värmland!

Körde i värsta snökaoset, skönt att va hemma kan jag säga Tove!!(Hästarnas gamla matte)

Detta är Skella (utalas Sketla) och Flekkur som står i transporten på väg till Madkullen....


  


Båda skäckar, Flekkur oinriden Skella 8 år och alldeles klar för turer läger samt ridskola...

En del och göra för att få upp kondition osv, men jag tänkte jag har ju inte så mycket för mig.... Hmmm!

Här är vi väl hemkommna till Madkullen!


  


Välkomna hit! Syskonen skäck!/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards