madkullensislandshastar

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av paula Johnsson - 3 februari 2010 13:25

"Lilla My" försöker finna sig till rätta och det går rätt bra. Otroligt go liten katt...Hmm ja mena hund!

Snacka om att man har gått och blivit med bebis igen.....

Hon behöver rätt mycket trygghet.

Yyyyylar i högan sky, om jag går upp för vårat stora trappsteg i köket.

I två dar har jag haft henne i ryggsäck när jag mockar.... Klemar....jag,.. nej då!!!!

My växer snart upp till en stor, stark och självständig vakthund ska vi se....


Öh..... sover du......?!


  


Liten och stor....


   


... Nosen , typ, lika stor som "lilla my"... 


Innan lilla My kom sa jag till barnen... Jo, hon kommer väl va lika stor som Bella ungefär....

Bella är kanske tre ggr My....

Men dom leker och ni vet väl att Chiauha e väl den hunden som är mest hund i minst förpackning...

I ryggsäcken kan hon titta ut och när hon ser hästarna Ggggggg, låter det därinnifrån, jo, hon ser ju ut vetni.

Sen somnar hon....knallfall....Sötis!


  



Kram Kram/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards