madkullensislandshastar

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av paula Johnsson - 7 oktober 2010 10:01

...visserligen regnar det idag,men det gör inget, jag känner mig bättre än någonsin och det känns glatt och spralligt.

Jag är full av entusiasm för ridskolan och har fått så mycket beröm att jag svävar på små moln.

Anna i vuxengruppen kom och gav mig en spontan kram och sa- Hade det inte varit för dig Paula så hade jag aldrig återupptatt min ridning, du är sån himla  bra instruktör.

Jag får mail  och glada tillrop och det är kul att det känns i luften att man kommit på bättringsvägen.

Tack alla!! 

Sånt lever man på länge och man har ju världens bästa jobb, få jobba med sina djur dagarna i ända och kunna glädja andra människor!

Bara en sån sak!

En till ridskolevecka är snart till ända, Tisdags lektionen bestod av töltträning både på längden och på tvären och igår var det uteturer likaså skall det bli i dag, nog sista rycket nu innan mörkret, så det var perfekt tajmat.

  

  

  

   

  

Fotograf: Josefine Olsson.

Tror t.o.m jag har lite energi till att ta och tvätta ett eller kanske två fönster idag, innan stalltjänst!

Nästa vecka är det hårdträning av hästar och teorilektioner för ridskolan.

Kul!

Ha en glad höstdag/MadkullaPaula   

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards