madkullensislandshastar

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av paula Johnsson - 9 juni 2009 19:26

Här har vi ju dem....

Än påminner de ju en del om råttor men sååå söta ändå.



Här har vi snöflingan! Mycket skri i den tutan kan jag lova. Kära nån vi skall ju bara fotografera dig vännen.



dom har precis börat öppna ögonen, det är bara en tidsfråga innan de far runt här som yra höns. En kolsvart har dock lämnat oss. Enn kompis till mig hade en kattmamma som förlorat sina ungar och var helt förkrossad, så då fick man ju ställa upp och lämna bort en till henne och  det har faktiskt gått så bra så.


Här har vi Lisa junior.




Och katt nummer tre.



Och nummer fyra, kan ju kalla de sista  två " lugna gatan" om man jämför?!



Ha de gott igelkott/Madkullapaula

Av paula Johnsson - 9 juni 2009 07:43

Nu har vi jobbat mycket!!! Nu unnar jag och hästarna oss fyra dagars ledigt! det är ju skolavslutningstider och ditten och daten. Så titta här va frua passat på att göra...



Ja, kära nån, undrar hur länge de håller med mitt yrke....? 40-årskris, nje, det tror jag inte va??!!


Kanske de håller över avslutningen i allafall, o kul va det!!

Tack Pia och maria för all hjälp!!

Ni ser när jag behöver vila upp mig. 

På Onsdag bär det av till frissan i dag Ullared för inköp av exemtäcken b.l.a



Hästarna går det ingen nöd på de samlar krafter inför nästa helg.

Här har vi Greta på väg upp över kullarna till sommarhagen. Hon e för go den!



Fotoraf Lina Karlsson.


Ha en bra dag, hörs efter ledigheten../MadkullaPaula

P.s tror jag skall köpa en nagelfil på Ullared med, behöver kanse fila ner dem något innan nästa ridtur...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards