madkullensislandshastar

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av paula Johnsson - 7 juni 2009 19:55

Helgen har bestått  i turer.... ja, turer...

Här ger jag lite info till grup nr 1 på lördag morgon.



Men ett litet inlägg... va tycker vi om vädret?

Ena stunden hagel ena stunden solsken, andra stunden regn osv. osv...

men, men i helgen har huvudsak varit uppehåll så vi är så glada så, men det är klart det såg lite ovisst ut Lördag morgon vid 05.00?






Återkommer till gänget... glatt gäng som ville ut på förmiddagkvisten till häst, jag försöker ge lite info...



Alla idel öra!! Bra!!



Alt gick bra och jag önskar er varmt välkomna tillbaka!


På Eftermiddagen med grupp nr 2 så hade jag gulliga  Rebecka till hjälp, här är vi på väg hem från tur nummero 2.




Perla och Gjafar.



Raudur och Katla.



Katla och Thruma...



Birningur.



Drifa och Rjomi med två MYCKET glada tjejer!



På Söndagen var vidare ett annat glatt gäng...










Jag säger som jag brukar: Välkomna tillbaka!!! Och tack för i dag!



På eftermiddagen hjälpte tjejerna mig att ta upp hästarna till sommarhagen, en del inkapslade i täcken (för knottten) och en del stissiga och lite helgalna, bl.a .... Greta!!



Sen börja det regna mitt upp i allt... ja, ja, hästarna va glada och allt gick bra...



Men Hej Baburiba, hur det va från början... Greta fick gå med lös..., ja, man får ju testa...



Ja, det va lite i stora slängar hur helgen sett ut, och ankor de ruvar för fullt...

Vi hoppas på ankungar! De e så söta när de hjälps åt, föräldrarna   !!!´

 Ja, dessa fåglar, i morse kom min yngste son upp till mig. med frasen   Mamma varför piper alltid våra tuppar så på mogonen???!!!!


Asså de gal ju i kapp, dessa fyra tuppar, så det är ju inte nådigt, så det e ju inte undra på att barnen  frågar typ klockan 05.00??




På kvällningen i dag fick Hrekkur fler damer



Och Syrpa tycker att hon har ensamrätt på Hrekkur, så hon börjar ju undra varför inte bara hon gäller....





Men, men de finns fler...

Drifa och Hrekkur. har vi här......



Wow!!!!!



Tjena...



Oj va du luktar gott... eller typ inte?! Va vet jag?! .....

Jo, jag tror han tycker om hennes doft...



Och paus!!!!   






Här vallar vi damerna våra.... Godnatt/MadkullaPaula




Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards