madkullensislandshastar

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av paula Johnsson - 24 mars 2009 14:18

OH vilken härlig tid vi har framför oss nu, Vår! Blåser dock kallt idag, men man kännerdet iluften, det blir fler och fler tecken. Svalorna har kommit, och ankorna badar av hjärtans lust! Bara för att nämna några....




Igår eftermuiddag var det dags för lite privatlektion, alltid lika roligt!



Du ser Karin vad avslappnad du är i traven, ja, det gjorde gott och ni båda var jätteduktiga verkligen!



Lite tagiskt är det här på madkulen också mitt i alla vårkänslor.

Goa Moa har gått och blivit rejält sjuk!

Jag vet inte om hon fått nån stroke eller nåt, hon skakar har svårt för att gå, magrat av massor äter dåligt och är jätteaggresiv!



Ja, det är tufft när våra djur bli sjuka!!

Och kanske rent av behöver lämna oss.

Just nu har jag bäddat in henne i stallet med filt halm, mat och vatten, men framstegen är inte stora. Så jag väntar några dagar till sedan kanske det blir så att Moa får åka till grishimmeln

Vi får inte göra lidandet för svårt för henne, men ändå hoppas man ju på en vändning.

Vi håller tummarna "GoaMoa"

Kram /MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards