madkullensislandshastar

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av paula Johnsson - 8 mars 2009 16:45

Helgen har betått i lite träning, nån tur lite ledighet och att umgås med kompisar.

Här har vi Rjòmi som för övrigt är färdig nu för fortsatt utveckling i turer och ridskola.

En mycket trevlig häst, som är mån att vara ryttaren till lags, och tölten har förbättrats avsevärt.

Red Tindra också och där har vi däremot mycket mera jobb.


Sedan har jag ju börjat lite smått med Dúfa, och jag måste ju säga att vi vet verkligen inte vad vi har och göra med förrän vi börjar ta i tu med det!

Dùfa har jag ju trott skulle bli en "piece of cake" Men oj oj oj vilken attityd!

Så fort man börjar ställa lite krav ni vet, ja då e det inte likadant!

Nej, Fröken Paula har b.la en stor lår kaka på låret från en  spark av lilla Dúfa och jo, då vi hade många discutioner.

Ja, nu är det dags för den lilla att återuppta verkligheten, ja, vi jobbar vidare.

Hade två praktikanter till hjälp som hjälpte till att säga till Dúfa när hon skulle fram och när det var stopp.



Och jag och A´si jobbar vidare, han har mycket svårt för att vila i steget, och är stressad, men vi jobbar på.... Kram /MadkullaPaula


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards