madkullensislandshastar

Alla inlägg den 30 november 2009

Av paula Johnsson - 30 november 2009 13:32

Asså, under den här regntiden har jag funderat många gånger på att byta till ett kontorsarbete. Ush och Fy säger jag bara, och jag är övertygad om att hästarna säger det med. de ser ut som att de står och väntar bara på att de skall ta slut nån gång?I går fick jag nog!!! tog och vallade upp alla hästarna till skogshagen, himla skönt att ha den, de kan äta på torr plats, torka upp sina ben. Söka skydd under träden + vindskyddet och söka sig till vatten i den rinnande bäcken som går genom hagen. sedan har de sysselsättning i form av gräs buskar träd osv. Ja, de blev mycket glada!!


  



     



Och Jacko var ju självklart med på den lilla promenaden!

I Lördags kväll red jag lektion för Magnus Lindqvist igen med Magni, gick jättebra. Så nu fortsätter träningen av alla hästarna  Hoppas bara på lite bättre väder med. Kram Kram/MadkullaPaula


     

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards