madkullensislandshastar

Alla inlägg den 23 november 2009

Av paula Johnsson - 23 november 2009 09:54

I helgen har mitt goa gäng vart här, eller ja, delar av dem, mina stamkunder "rådatanterna" som följt mig sen jag startade för nästan åtta år sedan.

Nu var de här för övernattning och grilltur på 6 timmar på Lördagen och 4,5 timmars tur på Söndagen, då två till hakade på.

Vädret var med oss i allafall på Löradgen lagom till grilldags så sprack det upp och blev riktigt bra.

Här har vi grill mästarna i full gång. Och denna gång blev det riktigt bra fjutt på dem, grillarna alltså.


  


Tina skickade mig fina bilder också men det vill sig inte riktigt, kan ladda ner dem och de ligger bland mina bilder, men får inte upp dem i bloggen utav nån konstig andledning, ja, jag e ju ingen datarhacker precis.


Maten smakade jättebra och lite gott och dricka till Flört. Alltid lika roligt att ha er här tjejer!


  


Och hästarna tar tacksamt emot lite rast med lite mat och vatten.


  


Va fint ni hade skrivit i gärstboken, tack snälla!!! Kram och välkomna tillbaka!!


PÅ Söndagen var det lite äventyr, hade lite svårt att få in personal, men goa Johanna Kärbrant  ställde upp, trots att hon inte ridit 4,5 timmars turen förut, men hästarna vet, och kanske att ni tjejer kom i håg den något! Hem verkade ni ju ha kommit i allafall, Tur! Tungan ute

För hästarna stod i hagen!!

Jag var i väg på dansuppvisning med dotera mi, det kunde jag ju inte missa!!


  


Dom va jätteduktiga!! De värmer ju i lilla mammahjärtat och se sina små uppträda....


  


Jag tänkte dock på er... Måste vart väldigt blöta när ni kom hem, asså de kan ju inte vart uppehåll två minuter på hela dan i går. Va e detta??!!!! Ska man drunkna på kuppen?

Nej i dag är det kontorsgöra, städning i stallet och pappersarbetet, annars är det mycket träning med hästarna just nu, men Måndagar är det ofta inne jobb. Passar ju bra i dag. Rått rått och rått ute.... och regn!

Ha en bra Måndag gott folk/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards