madkullensislandshastar

Alla inlägg den 3 november 2009

Av paula Johnsson - 3 november 2009 21:22

Jo, det spännande var ju det att jag var ju på lektion med Magni i Söndags igen. Och GUd!!! Va kul det va!

Red för Magnus Lindqvist som för övrigt också är Magnis uppfödare och det känns ju även som vi känner Magnus,  då han har varit hemma hos oss och hållt kurs, visserligen ett bra tag sedan,men jajemän, Mangan kände i gen oss och det var kram och hej, och han kändes nästan som glad att Magni nu hamnat här och att vi ville satsa på han.... Kändes jättekul!!

Lektionen kändes också helt rätt. Han bekräftade allt det jag jobbat med han hitills, precis samma tänk som jag haft och det kändes sååå gott!

Här jobbar vi med bakbenen och dess kraft som vi måste jobba på ett bra tag till....


  


Observera Magnus tydliga kroppsspråk!!

Pratade med Magnus lite sen och jag vill verkligen att han skall komma till oss igen så vi får väl se om det blir en kurs så småningom igen hade varit kalas kul!


På tal om kalas!!

Här har vi min lilla födelsedagspresent... Gismo.

Har han lite på prov först så får vi väl se, ja, ni vet här på Madkullen kan det hända mycket på ett par timmar.

Ha de gott/Kram önskar 24 åringen eller vad va det nu, skulle vi vända på nåt, nje det skiter vi i va? Kram Kram


  

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards