madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Ny häst!

Av paula Johnsson - 15 februari 2009 13:24

Ràk har flyttat till Madkullen!

Alexandra Björsell som ägde Birningur innan, har nu köpt en annan häst som kommer att stå stationerad på Madkullen.

Värkar vara ett gulligt lite försynt sto och vi önskar Alexandra god tur med sin nya häst.



Detta innebär också att vi köpt tillbaka Birningur som skall fortsätta vara med på turer och ridskolan, Alexandra hade lite otur med honom och han busade en hel del och innan dess var det ju Eldur som det också blev lite olyckligt med, så nu som sakt önskar vi dem lycka till båda två.



Och Du`fa är ju hemskans glad att bror sin inte flyttar!


Hon e så söt den lilla, ser fram emot att börja hennes inridning.

Fint väder och korttagning i hagen, undra vad som gömmer sig härinne i magen??



Och sen finns de ju dem som alltid har en given plats i fotoalbumet.....





Gos i vintersolen....



Både jag och katla njuter av solen.



I går var det lite familjeutflykt, skridskoåkning.




Till och med de stora pojkarna kunde ta sig ut en stund. Oj!



Under lite protest.


Här har vi mästerkocken him self.



Ha en go Söndag gott folk! Kram Kram/MadkullaPaula

 
 
cecilia

cecilia

16 februari 2009 09:45

jag hoppas åxå verkligen det funkar för Alexandra å Ràk nu :)

http://ishestar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Johanna

16 februari 2009 17:59

Lycka till Alexandra! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards