madkullensislandshastar

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av paula Johnsson - 5 februari 2009 18:08

Igår för femte eller sjätte året var ängskolan här igen...

Så roligt! Alltid lika roligt att ha dem här på friluftsdag.

Jag hoppas de var lika nöjda som jag och jag önskar er varmt välkomna tillbaka.

Bussen brukar köra ner, men i dag var det till fots en bit tydligen, ja är det friluftsdag så är det....

Här har vi gänget på ingående, 18 stycken stod det här på gården som hade valt ridning på dagen, en extra eloge får jag ge till tre entusiastiska killar som var med, mer utav dem vill vi se på Madkullen, eller hur tjejer!?


Här håller jag lite information för hela gruppen huruvida vi betèr oss om ett träd kommer i vägen och hur vi njuter av naturen och ja....glömmer inte att andas....



Och ja, alla är idel öra......



Vädret var toppen, om ändock (en del ungdomar tar på sig alldeles för lite kläder nu mer ) ja, ja, jag har också vart där, det ska ju se fräckt ut i skogen med eller hur var det nu, nej, skämt  sido, jag hörde allt att många hade långkallingar , bra, det värmer... Va rädda om era leder flickor och pojkar, de ska hålla länge, och vill ni dessutom bli proffsryttare så, ja då gäller det att man håller sig frisk.

Medans den ena gruppen red på tur i skogen , så vandrade den andra poängpromenad, Frågor?! ja, om islandshästen så klart!




Jag hoppas alla var nöjda och som sakt jag önskar er så varmt välkomna tillbaka.

Efter korvgrillning och lite värme i stugan var det dags för hemfärd.

Tack och hej/leverpastej/MadkullaPaula


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards