madkullensislandshastar

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av paula Johnsson - 18 juli 2013 06:41

Ja i går var det både långtur, glasstur, kubb, mat, lagatäcken,hönsgårdsbygge och lite till...

Ja, ni förstår att det är mycket man skall hinna med,  


Hästäcken behöver det ju lagas lite då och då, så varför inte ta med sig symaskin ut?

Långturen var lyckad och glassen god!

Lite extrakillar och tjejer var inbjudna till middagen och hjälpte oss flytta runt lite stugor på gården då våra små gårdar håller på att utökas med fler hönsgårdar, Kul!

Ja, vi är alltid många till maten vetni.


Jag kommer i håg när jag och Henrik träffades, han flyttade in efter bott själv med sina barn i lägenhet och jag står med grytkok större än till ett regemente...

Men Herregud?! Vem har du bjudit på middag?

Nja, alltid kommer det väl nån?

Barnen har alltid haft många kompisar här, en del har kommit för att få en inblick i lägerlivet, en del för att hjälpa till...ja, det är väl så det sett ut, alla har alltid vart välkomna!

Därav storkok!  


Här följer ett litet axplock bilder från gårdagen..gillar ni mina fimer?

Inte mycket till kommentarer här på bloggen, så börjar undra om jag har några läsare alls?   

Kram på er i sommarsolen/MadkullaPaula


 


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards