madkullensislandshastar

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av paula Johnsson - 7 juli 2013 05:21

Ja, nu kom den....sommaren!

Och många turer har vi haft i dagarna många här..

Torsdagsturen..

       

Och Fredagsturen..ja, då hade vi långtur..

Vi har en så underbart vacker bygd här, så jag är så glad och stolt över att kunna visa upp så stora delar av den som möjligt och denna turen bär ju av ända bort till Hyssna kvarnen..


(Jag skall innerligt erkänna att när jag flyttade till Marks kommun för nu dryga elva och ett halvt år sedan, visste jag knappt var det låg på kartan!!

Men sååå många gårdar jag var runt och tittade på och helt plötsligt låg den bara där!

Madkullen!

Och i denna fantastiska miljö!!)


Ja, jag ångrar inte en sekund..och nu att få dela detta med er!

Det är guld värt!


Vår långtur, var strålande,den finns tillgänglig att boka för alla och kan varmt rekomenderas..

8 timmars tur med gudomlig lunch som intas på hyssna kvaren, medans hästarna rastas..underbara tölt och galoppsträckor och som sakt helt fantastisk miljö.

                   

Tack tjejer och välkomna tillbaka!


Lördagsturen...

 

Varmt välkomna tillbaka alla och ha en riktigt go Söndag/MadkullaPaula



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards