madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 24 november 2013

Kursdag

Av paula Johnsson - 24 november 2013 10:02

I går bar det av på kursdag och lite ledighet och bara mysa med hästar, goa vänner supergod mat och så nyttig träning, snacka om att förena nytta med nöje!

Tack Madeleine och Hans för att ni är ett så  trevligt värdpar och  sicket superfint ställe att ha kurs på , på eran vackra gård och tack till Linnea Vas som var instruktör över dagen.

Cia hade jag med mig, som hade äran över dagen att ta vid lite av Ögns träning och ja, de skötte sig alldeles utmärkt!

       

Jag var mycket nöjd med min kille för dagen med, mycket lostnade och det blir bara bättre och bättre.

   

Ser ut att bli en strålande dag i dag...

I dag bär det av ut på en liten ridtur tillsammans med Josefine (min dotter),jag och Lysingur och Josefine och hennes stoooora häst..

Ha en bra Söndag/MadkullaPaula

 

 
 
Erica

Erica

24 november 2013 16:24

Vackra Ögn! Kul att se henne. Berätta gärna mer om hennes personlighet och rörelser. . Jag har en avkomma till henne som jag köpte några veckor innan ni köpte ögn ;) finns bilder på henne i bloggen..

http://solliljans.blogg.se

paula Johnsson

25 november 2013 05:49

Va kul, skicka mig ett mail på Olsson.paula@telia.com så skall jag berätta lite../Paula

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards