madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Ge och ta..

Av paula Johnsson - 29 december 2012 10:05

Ja, som hästtränare får vi både ge och ta lektioner ni vet..

Strålande sol var det i går och vi njuter i fulla drag, några minus och sol, precis så det skall va.

 

Görans favvoplats...stalldörrn!

 

Somliga roar sig dock med att brotta ner julatomten istället,

 

Karin var här på lektion i går och sååå kul med ambitiösa elever som det går sååå mycket framåt för.

   

Jag själv lyckades knycka till mig en lektion på eftermiddagen och var i väg en sväng med "Pärlan"

Mycket nöjd med träningen efter vinterns "slarvridning" 

Nu får vi allt fixa till det här... en tävlingsvår står väl för dörren kan jag tro!

         

Nepp, nu bär det av ut... minst tre hätars tränings kall jag hinna med i dag 'är det tänkt mellan mock och plock!

I dag var det dock inte lika härligt väder, men det fanns inget dåligt väder va... bara...?

Ha en bra dag/MadkullaPaula

 
 
Cicci

Cicci

29 december 2012 10:24

Härligt det är när vädret är med en :)
Underbara bilder :D Göran såg ut att njuta till Max av stunden i solen :)
Kram C

http://www.bonnaliv.bloggplatsen.se

paula Johnsson

29 december 2012 15:31

Heller hur Cicci? God fortsättning till dig, Kram

 
Ingen bild

Karin J

29 december 2012 15:45

Tack för en toppenrolig och så givande lektion! Det kändes kanonbra när jag åkte hem. Fast att jag aldrig kan låta bli att grimasera på bild! Får väl skylla på fokusering... Gott Nytt År! Stor kram!

paula Johnsson

30 december 2012 00:37

Du e jättefin, syns att du tränar, precis som det skall va!
Tänk på att min tunga ofta hänger utanför på bild, så är det när man är focuserad vettu?!
Kram och välkommen igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards