madkullensislandshastar

Alla inlägg den 31 december 2012

Av paula Johnsson - 31 december 2012 18:38

Ja, en del hästar som står på stall åkte in tidigt i dag, usch sicket skitväder rent ut sakt.

Och övriga firar nyår i upphalmade goa ligghallar med  extra nyårsbuffè, så här på kullen råder de inga ledsamheter inte!


Julgranen däremot...ve e de med mig och julgranar, ena året får jag binda upp den i taket andra året hittar man inget annat än en plastgransjulgransfot som får duga med uppstappling av gran...tredje året ja, då ser granen inte klok ut och i år... ja, då pajar varenda lampa i gran och man tycker väl kanske att jo..den får väl stå över nyår i allafall...de slutar med att hela granen blir strömförande...Öh?!


Alltså efter att ha bytt varenda lampa och meck och meck... nej, då kastar vi bara på en annan slinga, ja, det får banne mig duga över nyår.!!

 

Och till er alla från oss alla...

Ett riktigt gott nytt år!

Jag frågade ungdomarna om dom inte ville låna med sig Rolf och Urbans partyhattar på festen..men Nje...dom avstod!

Konstigt!

Kram/MadkullaPaula,familj och alla djuren.

 




Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards