madkullensislandshastar

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av paula Johnsson - 30 juli 2011 07:03

I går var det avslut igen, känns alltid lika konstigt när alla flickorna åkt hem, alldeles tyst och underligt.

Vi tränade ett pass på förmiddagen och packade och lunchade och gjorde hästarna vackra.

Sen anlände alla förväntansfulla föräldrar och det blev mycket kramande och pussande.

Och så var det dags för vår uppvisning!

     

Tjejerna var superduktiga och hästarna likaså!

Uppvisningen avslutades med ett ärovarv!

 

Sen blev det hoppigalopp...

           

Blesi har jag inte fått med på bild opå ärovarvet, ber hemskt mycket om ursäkt för detta!

Kram på er tjejer och tack för en jättego vecka och välkomna tillbaka!


Jag tänkte faktiskt dra igång ett vuxenridläger med lite samma upplägg som för ungdomarna, långtur, bad med hästarna, barbacka ridning + uppvisning, men vill först höra mig för vilket intresse som finns, maila gärna eller lämna en kommentar, så skall vi se om det går att anordna.

Jag tänkte en Torsdag till Söndag i September någongång, då kan ju brittsommaren vara jättefin!

Jag kollar först av intresset sen spikar vi ett datum, måste vara minst fem personer.

Välkomna med intresseanmälan!

Ha en bra Lördag gott folk/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards