madkullensislandshastar

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av paula Johnsson - 24 juli 2011 07:17

Jättekul verkligen, nu har det dratt igång på allvar!

I går hade vi två megaturer och nationaliteterna var.... engelsmän,hollenskor, tyskar och danskar.

Puh, måste jobba på presentation och information på engelska.

Glömde säga det, men mitt i allt igår, tog jag faktiskt emot två danska piger också, som valt Madkullen för lite ferie över helgen, med ridturer, mat och övernattning.


Verkligen roligt att så många från Danmark hittat oss!!

Här sitter vi med rutig duk och gott med fika!

   

    På väg hem...

 


På eftermiddagen var det tur nummero två med elva glada deltagare och alla var nöjda och glada med sina hästar, roligt när det blir så rätt!

 


                     

Hade Ellinor till hjälp, Tack!

 

Hemma är det aktiviteter även när det inte är turer, just nu sprudlar jag av energi och vill helst göra allt jag gått och tänkt på igår!!!

De där stackars boningshuset får vänta till hösten/vintern, det är så hemskt mycket annat som sall göras....

Ludvig säger...

-Mamma, det kan inte heta Madkullens islandshästar längre.....

...de får heta.. Madkullens djurpark.   


Kerstin, den lilla åsnan är såld, vi skall ha kvar Ulla, och på detta sett blir det lättare att börja med hennes inkörning, Kerstin diar också fortfarande på sin stackars mamma, så det är hög tid för avskjiljning.

Kaninträdgården, där alla 9!!! kaniner + marsvin skall få varsinn gård att vara ute i så barn och vuxna kan gå in och klappa börjar ta fart och fler djur inväntas till minizoot.

 

Och en liten gullig idè jag stal från min gode vän Åsa,(det var okey, dock )

 

Ja, e de en djurpark så är det...

Och vi måste ju defenetivt veta hur långt det är till Island vetni!!

   Nej, nu går det inte att sitta här och slappa, upp och hoppa!

Ha en bra dag/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards