madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Minläger.....

Av paula Johnsson - 27 mars 2011 18:04

Britt och Anders var här på  ett litet läger i helgen.

Dom som faktiskt också haft sitt giftemål på Madkullen, så nu var det nog smekmånad!?

Vi startade i fredags med priatlektion, därefter efter en stor fruckost på Lördagen bar det av på långtur med lunch.

Henrik va så go och kom ut med våran mat.

  Vädret va toppen och alla var nöjda och glada.

  Hilda är ju ett givet inslag på lägrerna, hon vill gärna leka islandshäst....


Och Britt och Anders hade med sig sin lilla hund "Tintin" och oj, va roligt de hade alla tre!

 




  O Geisli han är rolig han...

han la sig vid grinden och rulla sig och helt plötsligt så OJ! Kom han ut med huvudet och han   var så söt, precis som OJ, Hoppsan!

Ska bli så spännande att rida in den hästen, han blir en klippa!!!

 

O Saga är vacker hon.....

 

 

 

Gokväll/MadkullaPaula

 
 
Ingen bild

Britt

27 mars 2011 18:35

Nu är vi lite trötta och möra.kommer nog att sova gott inatt också.Det har varit en härlig helg.badtunnan var ljuvlig,det var romantiskt att bada och titta på stjärnorna.bra tajmning med vädret,nu snöar det!kram Britt o Anders Tintin

paula Johnsson

28 mars 2011 08:04

Åååå va roligt att ni var så nöjda, saknade dock ett par rader i gästboken,hi hi.
Vi kunde ju inte haft bättre väder än vad vi haft, nu är det däremot ändrat ja, får hoppas det är borta till ridskolan på Tisdag. Kram

 
Ingen bild

Tina

27 mars 2011 19:21

Åhh Paula det ser så härligt ut, nu längtar jag verkligen till Madkullen. Så många nya hästar också, skall bli spännande att se alla. Kram

paula Johnsson

28 mars 2011 08:03

Jag längtar också till ert läger Tina, alltid lika kul att ha er här på Madkullen.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards