madkullensislandshastar

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av paula Johnsson - 7 mars 2011 13:15

I Lördags hade vi ett glatt gäng här på 9 gubbar!

De ville ut och slänga sina lurviga i skogen tillsammans med våra "raggsockor"

Väl i gång tyckte jag ändå det var på tiden att träna lite hästar, först ut va Katla.

    

Sen Raudur.

  Trav.   Tölt.      

Solfaxi.

       

O nu till gubbarna...

Här lite information. 

  

Uppsittning....

  

Avgång...

Många goa skratt var det!

  

Pissepaus var ett nytt inslag på turen, då lämnades bara hästarna på ledet och herrarna gick ut i skogen...

Jag hade andan i halsgropen och var väldigt glad att alla stod kvar på sina platser!

Här kommer Raudur med ryttare.

    

Katla.

  

Solfaxi.

  

Thruma.

    

Stigandi.

 

Skjona. 

Och Ellinor på Saga som var snäll och hjälpte mig.

  

Alla var nöjda och glada och det blev en mycket lyckad tur.

Mycket gulliga killar och de skämtade vitt och brett om huruvida de skulle ha sina hästars namn som täckmantel kod på krogen i kväll.

Efter ridningen var det "afterride" med grill och bers.

    

Välkomna tillbaka killar!!! 

På eftermiddagen släppte vi in valackerna till Dora och Muska, har inte helt bestämmt hur jag skall ha  det i flocken...

    

Hoppetihopp...

  

Kolla Sortis steg!!!

  

Hopp i galopp!

  

   

         

Sötis

  

På Söndagen fick också Josefine och Louise prova Vindur, vill inskola han till ridskolan, får se hur det går...

   

I dag har vi haft några glada ryttare för en förmiddagstur i vårsolen.

Jag ledde med Saga.

    

Blesi.

  

Ràk.

  

Katla.

  

O Natlaie, Henriks dotter var med och hjälpte mig, tack för hjälpen!

Här på Skotta.

  

Välkomna tillbaka!

Kram Kram/MadkullaPaula




Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards