madkullensislandshastar

Alla inlägg den 30 november 2010

Av paula Johnsson - 30 november 2010 10:56

Ja, så har det väl vart med min dator!!!

Helt väck!!! Typ bara grön!!

Jo, så nu har den vart på inlämning,inte bra och inte billigt!

Men, men, vad gör man inte....

Jag är glad att den gick att rädda--- såååå många gånger jag sakt att jo... nu måste man ju lägga över alla dokument och bilder på en hårddisk eller så, och hur bra gick det då???

Nej, skärpning nu MadkullaPaula!!


I Tisdags hade vi en trevlig tur här i snövädret, solen strålade och alla var på toppenhumör!

  

Och Daphne min praktikant nu över två veckor var med också, hon har vart jätteduktig!

Så välkommen tillbaka Daphne, och naturligtvis mina kunder med!!

  

I helgen har det även varit läger, mina bästa "rådatanter" har vart här för ett vinterläger, och trevliga turer hade vi både Lördag och Söndag!

Söndagens tur avslutade vi lite på ovalbanan...

  

   

Och man får aaaldrig galoppera upp till stallet??!!!

  

  Ibland är det nog okey?!

Och i går hämtades nya hästar...

Skjona, med föl, men fölet skall hem sen igen. 

Prydi skall åka tillbaka och Eifur har åkt och även Sol skall lämna oss, så lite byten blir det...

  

Skjona kollar läget....

  

Välkommen hit och hoppas du skall trivas hos oss på Madkullen Skjona!!

Kram/MadkullaPaula 


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards