madkullensislandshastar

Alla inlägg den 14 november 2010

Av paula Johnsson - 14 november 2010 12:29

I helgen har det varit turer och bullbak.

I Fredags var det knatteridning, men dessvärre har jag faktiskt planerat att avsluta knatteridningen då stora ridskolan tar så mycket tid.

Så de barnen  som idag är på knatte och önskar fortsätta var snäll och ring så sätter vi upp i kö till stora ridskolan.

Helgen har också bestått i hästträning, de jag tränat och ridit till, är Skotta, Solfaxi, Gjafar Ràk och Magni.

I lördags hade vi en tur med 6 glada gäster som trotsade ösregnet och ville ut i skogarna.

Jag blundar typ som vanligt...  

Nästa gång skall jag spärrra upp ögonen!

  

Prydi.

  

Blesi.

  

Gjafar

   

Skotta

   

Solfaxi

    

Thruma.

  

På eftermiddagen var det dags för bad både för den ena och den andra.

My kunde vi ju ta i diskohon, det blir värre med Hilda och Jossan...

  

Därefter väntades bullbak... och bröd....

  

  

150 bullar blev det närmare bestämt...

  

Kram/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards