madkullensislandshastar

Alla inlägg den 7 november 2010

Av paula Johnsson - 7 november 2010 17:28

Nu äntligen var det dags för kurs, jag har ju inte vart så frisk  i höst så har fått ligga lite lågt med kursandet, men nu slog vi på stort jag och Magni och var äntligen iväg och red för jättebraiiga Jòhann.

Det är alltid lika roligt att träffa alla och Lisbeth gör det alltid så trivsamt för oss när vi kommer.

Tack Lisbeth och Jòhann!

Magni skötte sig också bra och både Jòhann och jag tyckte nog att en hel  del slosnat  sen i våras.

  


   


   


       

Fokuserade mycket på skritt båda dagarna och på Magnis uppmärksamhet och glädje. 

Dag två bestod i lite dubbellongering...

  


  


  


  


      


Och upssutten....


  


    


    


Jag känner mig mycket nöjd med helgen och goa Johanna, Alexandra och Ellinor har hjälpt mig så gården inte stannade upp...

Tack!

Och Henrik, barnen  och hundarna var med mig. 

På Onsdag blir det lektion igen och det känns som mycket losnade i helgen.

Knepigt vad svårt det är att lära sig rida??!!

Man blir aldrig fulllärd, men vet ni.... om man tycker att man kan allt  redan är det tycker ( i allafall jag)  dags att man skall sluta med hästar... det finns ALLTID mer att lära sig!!

Och det är det som  gör det så vansinningrt skoj!

Magni min prins!!!/MadkullaPaula

  


  



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards