madkullensislandshastar

Alla inlägg under augusti 2010

Av paula Johnsson - 3 augusti 2010 21:23

Puh!Vilken pers!!

Det har vart nåt i hästväg, men nu tror jag att jag är på bättringsvägen, tar det fortfarnade lite lugnt och som sakt Tack alla som hjälpt mig så jag har kunnat återställas!

Här är lite bilder från en tur jag hade innan det brakade loss.

Ett glatt gäng var här hos oss på Madkullen.

    

Dom var så goa och skickade oss lite bilder dom själva tagit från Madkullen med...

   

Och lite från vår skog...

 

  

    


  


Henrik han har också legat i han....

     

Medans jag legat i sängen...

    

  

Och djuren de frodas...

  

Orvar...

  

Anki och Vanki...

  

Jo, som sakt jag står på benen nu och det är inte mycket vi kunnat göra med barnen i sommar men i går tänkte vi att vi får ju i lallafall försöka ta oss till Liseberg.

Vädret var kalas bra och 9 stycken var vi som hamnade på Liseberg, stort lass!

Tjohej!

  

Jag satt mest på en parkbänk, skriker ju så när jag åker alla hemskingar, det är en annan sak och rida galna hästar ni vet?!

Men jag tänkte bäst att ta det lite vackert ett tag till, ridlägrerna börjar på Måndag + att ett litet miniläger stundar i helgen så jag måste varar alert snart.

  

Ludvig ser lite kissnödig ut tror jag?!

Mat har man ju efter alla år med barn lärt sig att ta med själv till Liseberg!


WoW!!

  

Coola killar...

  

O så resten...

  

En hellyckad dag/afton!


Ja, det känns bra att ha åtefått lite energi och det är ju inte utan att det börjar suga i tarmen att sätta i gång Magni nu, men vi får så vackert vänta till efter ridlägrerna.

Kram/MadkullaPaula

  

  

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards