madkullensislandshastar

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av paula Johnsson - 23 augusti 2010 08:16

Jo, allt har väl sin gilla gång, jag är fortfarande dålig och barn och ungdomar och make får sköta allt!

Har haft otur måste jag säga, både förra året och detta, jag som egentligen aldrig är sjuk, nu är det verkligen som att jag hinner inte återhämta mig från det ena förrän det andra avlöser.

Svårt det där när kroppen tar emot men hjärnan spruder av idèer, tänk herregud när jag är på benen och ska ta igen allt detta, då är det typ "se upp"

Josefine fick kolla av Prydi för mig i allafall....

  

Kanonhäst, nya "Blesi"

Verkligen "töltmoppe" Hur okomplicerad som helst och asmjuk!

  

Asså nog för att allt tar mycket längre tid när man hoppar på kryckor och tar en evighet på sig att göra allt, men tjejerna får allt springa i kapp mig i bland ändå?!

  

Tjohej!!


  

Elinor och Henrik flyttar hästar innan det var dags för turer, tack alla  ni som hjälper mig!

  

Oj, så glada vi blev...  

Kommer du eller?!

   

Visst e han vacker?

För övrigt heter han Hàleggur, det betyder självklart.... långben!

Ingen tvekan längre över att han blir silversvart och riktigt mörk dessutom, allt som är ljust blir mörkt, observera färgen vid mulen, där fölpäsen har börjat släppa.

   

Nej, nu skall jag fortsätta att....

...göra ingenting?!

Klättrar snart på väggarna.

Kram Kram /MadkullaPaula 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards