madkullensislandshastar

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av paula Johnsson - 20 augusti 2010 17:13

Ja, här händer det grejer nämligen!

Dagen till ära den 20/8 beslutade sig Anders och Britt för att ingå löften med varann!!!

Och det villes göras här på Madkullen!!

Vilken ära!

Bröllopet stundade kl. 12.00 idag och jag och Henrik var vittnen.

Britt går för övrigt på min ridskola och blivit lite " hästbiten"

(Alltså att man tycker om hästar)

Och om man älskar hästar var vill man inte gifta sig om inte  på hästryggen??

  

Dom var sååå vackra så jag grät jag med....

    

O hästarna var  helt fantastiska dom med, bara lyssnade....

      


Ringen....


  

Ja, ett härligt par och jag öskar er all välgång och lycka på färden och det känns som ni fick dagen som ni ville ha den?!

          

Gratulerar!! Kram på er!!! 

Hoppas att ni får ett unerbart liv tillsammans!!!


Sen svidade vi om till ridtur klart!

Goa Lina hjälper mig för att jag har fått konstaterat ett diskbråck i går, jag får inte rida, ínte mocka,inte böja inte lyfa knappt gå osv osv.

Jag ska  gå och lägga mig en gång i havtimmen, så eller hur har jag hamnat på rätt ställe???!!!!

  


De var ju inte så himla längesen jag och henrik gjorde samma sak... alltså gifte oss!!

  


Nu över till  annat också...

Fölen mår bra och frodas...

      

O nya Sol mår bra...

  

Sen har det anlänt en ny häst, Prydi, välkommen till Madkullen!

  


Kram Kram/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards