madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Asså Oj!!

Av paula Johnsson - 9 september 2009 12:58

Oj sicken häst!!! Har precis tränat Magni lite lätt. Började från marken, börjar alltid där, då jag egentligen inte känner hästen helt, nog för att jag provridit men ni vet. Och framför allt kan jag inte begära förtroende och uppmärksamhet från min häst förrän jag gjort mig förkänt av det.

Men han bara var där! Visst litet försök, nej, jag vill inte flytta bogen, men typ allt.

Hur lugn som helst, så väluppfostrad och så urgo!

Vi kommer ha en framtid du och jag Magni!! Och så påminner han ju om Pjakkur... och så passar han ju till mitt hår.... det är viktigt... Skoja!Flört

Nästa vecka bär det av på kurs, spännande spännande. I morgon är det dags för Hrappur mfl. ha de gott/MadkullaPaula


  

 
 
Ingen bild

Jeanette

9 september 2009 19:02

Så bra!!! Skönt att höra :) kram Jeanette

 
Ingen bild

Christina

10 september 2009 10:38

Magni är så vacker i sin uppenbarelse så man blir lite rörd,
jag förstår Dig verkligen Paula
Tack för en fantastisk helg igen det blir aldrig tråkigt hos Dig, nytt o spännande varje gång. Det var nog fler än jag som ville ha en repris nästa helg, men vi får stilla oss lite.
kram

 
Ingen bild

madkullaPaula

10 september 2009 16:14

jJag tycker det är lika roligt jag Christina, skoj o va lite "wild and crazy" i bland... eller hur? Kram

 
(Madkullen-)Rebecka

(Madkullen-)Rebecka

10 september 2009 19:33

Jag får nästan lov att kalla mig MadkullenRebecka nu för det känns nästan som att jag alltid har haft med dig Paula att göra ;) TAck och lov för din skull att du inte haft det ;)
Jaja, hjälp vad fin hästen är! Det är nog fler än mig som är avundsjuka! kramar!

http://www.focusonjesus.se

 
Ingen bild

Lina

11 september 2009 07:15

Vad roligt att du hittat en ny Pjakkur :) Ska bli kul att se er tillsammans ngn dag. Jag är inte med på Jóhannkursen nästa helg (är i Oslo), hälsa Jóhann och ha det så kul! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards