madkullensislandshastar

Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av paula Johnsson - 1 augusti 2008 08:14

Ja, än är det lite semester, nästa vecka anländer ett nytt ridläger gäng, men än så länge är det sol bad och äventyr.

Och i går var det Liseberg!

det är ju ett måste varje sommar, men kära nån! Man blir ju både runierad och har nära döden upplevelser gång på gång och värre blir det från år till år!

Jag säger ju bara det att rida vilda hästar på Island ja, det är ju inget mot det här!! Stora lisebergsbanan, her we go!

Fösta dagen på Island, tyckte Johann det var säkrast om jag satte upp på min häst i stallet, hon var rätt så ny och väldigt känslig... Hmmm

Ja, det var inget kan jag säga mot i går!!

men det gick bra (på Island) jag satt kvar.

Men Bergbanan, ja, där fick röstresurserna visa sig!

Herregud, trodde min sista stund var kommen!

Nej tacka vet jag lilla Lots!

Här tar jag, Josefine och Ludvig oss en svängom.

Sen skulle det utfodras,det var egna barn och lånade barn halvsyskon och syskon.

ja, vi tog nog upp hela fikaparken, men gott var det med grillad kyckling och potatissallad.

Barnen ville ju inte sitta så länge som man vet, Nej, nu åker vi balder.

Hmm.... Nej tack!!

Jag Henrik, Josefine och Ludvig gick till grodorna istället. Puu!


Hej Hopp/madkullapaula


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards