madkullensislandshastar

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård..

Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen"

Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade gård...

de har varit ett tungt beslut, men i och med att verksamheten upphör så har vi inte samma behov av så mycket mark och byggnade så ja...detta kapitel avslutas härmed..


Vi vänder blad så att säga...visning av gården kommer bli 8/9 och det är nu lämnat till fastighetsbyrån i KInna, så ta gärna kontakt med dom om ni är intresserade.

Vart vi själva flyttar hän är långt i från klart, det vet vi inte än...vi får se..

 

Jag och "Rollemannen" tillbringar mycket tid tillsammans nu och har lite egen tid..

   

Men samtidigt som ni förstår är det ju massor att göra här och mycket att ta i, men jag håller er underrättade om vart vi blir utav såklart..

Lite ledigt tar vi med..jag Rolle och familjen...

 

Kram på er/....MadkullaPaula...eller en annan Paula   

 


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards