madkullensislandshastar

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av paula Johnsson - 12 maj 2014 09:32

Ja, kära nån...vår första tävling och på riktigt hade jag verkligen som mål att vi bara skulle va lugna och harmoniska på banan....jag har bara haft Rolex två och en halv vecka så våra ambitioner är inte så höga än!

Skritten som vart det vi jobbat mest på och som vart hans sämsta, fick vi lika höga poäng som i tölten för..Ja, jag är så lycklig när mitt arbete ger resultat!!

Liiite halvsken i galoppen, de e smällar man får ta, Tihi...vi får träna vidare helt enkelt..riktigt så illa var det inte..

Men vi har lite och jobba på för att fröken Paula skall bli nöjd!

Men visst var jag nöjd i går! Oja!!


Vi vann båda våra grenar!

Och jag som hade planer på att stryka mig...tyckte inte vi var riktigt klara... men så såg jag det som

Äh! Träning ger färdighet!

Och....ångrar mig INTE!!

Älskade häst!!

Lite regn hade vi på oss på förmidagen, men lagom till finalerna sprack det allt upp.

Jag är så lyckli,.och fick så mycket beröm och som en väninnan sa...det är verkligen som att handen har hittat till handsken och det är lite så jag känner med denna häst!

Å <3

Kram på er/MadkullaPaula


 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards